Često postavljana pitanja

Tražimo smještaj u Rovinju. Možete li nam pomoći pronaći smještaj koji ispunjava naše potrebe?

Inforovinj nije turistička agencija i mi ne vršimo rezervacije.
Na našim stranicama nudimo vam prezentacije velikog broja kapaciteta u privatnom smještaju s detaljnim opisom svakog smještaja, fotografijama, cijenama, kalendarom i uslugama koje smještaji nude.
Te će vam informacije omogućiti da pronađete idealan smještaj za vaš odmor u Rovinju. Pored toga, nudimo vam mogućnost direktnog kontakta s vlasnicima smještaja te vas molimo da se njima obratite za sva dodatna pitanja.

 

Na prezentaciji smještaja kojeg želim rezervirati nisu istaknute cijene

Iako mi sugeriramo vlansicima privatnog smještaja da navode cijene, one trenutno nisu obavezne s obzirom da dio vlasnika to smatra poslovnom politikom. Molimo vas da za cijene boravka u smještajima koji iste nemaju istaknute na prezentaciji, pošaljete upit vlasniku. Vlasnici će vam se javiti čim prije s ponudom.

 

Rezervirali smo smještaj u starogradskoj jezgri pa vas molimo da nas savjetujete gdje možemo parkirati naše vozilo?

Informacije o parkiralištima u Rovinju možete pronaći ovdje.
Pored informacija na navedenoj stranici, preporučamo vam da vaša pitanja u svezi parkiranja postavite vlasnicima smještaja: oni će vas najbolje moći uputiti ili će vam i sami ponuditi parkiralište za vaš automobil.

 

Poslali smo upit za rezervaciju smještaja, ali nismo dobili odgovor.

Vlasnici smještaja uglavnom vrlo ažurno i pravodobno odgovaraju na vaše upite jer im je u interesu ponuditi vam njihovu uslugu. Međutim, može se dogoditi da zbog velikog broja upita i posla u samim smještajima, odgovor stigne nekoliko dana nakon poslanog upita. Također je moguće da ponekad vaš upit završi u"Spam" ili "Junk" pretincu, te da vlasnicima promakne. Ako ne dobijete odgovor u roku od dva dana, molim vas da ga ponovite ili da vlasnika smještaja kontaktirate direktno putem telefona.

 

Da li Inforovinj jamči da su informacije na stranicama točne?

Svim podacima sadržanim na prezentaciji u potpunosti upravlja vlasnik smještaja. Inforovinj ne može jamčiti da su svi podaci na prezentacijama u potpunosti ispravni, međutim, redovito kontroliramo ono što vlasnici objavljuju, kako se odnose prema gostima, te uzimamo u ozbiljno razmatranje bilo koji prigovor kojeg nam pošalju gosti. Na taj način možemo kontrolirati kvalitetu i točnost usluga koje pružaju vlasnici i koje su prikazane na našoj web stranici. Ako je usluga predstavljena na Inforovinju nije ono što su vlasnici zapravo nude, s istima ne produžujemo suradnju. Nakon više od deset godina ovakve prakse možemo reći da se bitne nepravilnosti u pravilu ne dešavaju.

 

Vlasnik nam je odgovorio da nema slobodnih termina, ali da nam može ponuditi smještaj na drugoj lokaciji.

U slučaju da vam vlasnik nudi alternativni smještaj koji nije predstavljen na Inforovinju, preporučujemo vam da takve ponude uzimate s oprezom. Te smještajne jedinice su obično vlasništvo prijatelja ili poznanika i vlasnici često dodatno naplaćuju za tu uslugu. Kada rezervirate smještaj koji je na stranicama Inforovinja takvu naknadu ne morate platiti. Osim toga, na taj način nemamo mogućnost kontrole tih smještaja i vlasnika, za razliku od onih koji su predstavljeni na našoj web stranici.